Op de juiste manier communiceren over jouw merk, hoeft niet te betekenen dat het gaat zoals jij denkt.
Jouw merk of dienst moet landen bij jouw klanten. En dat vraagt vaak net een andere aanpak.
Deze opleider, al 30 jaar actief met ondersteunend en facilitair personeel, merkte dat de rek uit het merk was.
Hoe wij ze hebben geholpen? Bekijk de case.
DAMCO, Supply Chain Management aanbieder (onderdeel van Maersk Logistics company), wilde een interne en externe campagne. Wij ontwikkelden deze.
Benieuwd naar onze geïntegreerde aanpak? Bekijk de case.
Voor Business Lapps, met een focus op het ondersteunen en ontwikkelen van ondernemers door strategische en visie-volle producten en diensten, creëerden wij een geïntegreerd totaalpakket (strategie, merkidentiteit, design en campagnes).
Onze aanpak? Bekijk de case.
Een nieuw koffiemerk in een overvolle markt neerzetten, is een enorme uitdaging. En het biedt veel kansen. Die pak je niet zonder een langetermijnvisie met een totaalaanpak.
Meer lezen over onze totaalaanpak? Bekijk de case.
Voor de waterdivisie van het internationale engineering & consultancy bedrijf Royal HaskoningDHV ontwikkelden we een branche-veranderende campagne.
Benieuwd naar dat verhaal? Bekijk de case.