Business Lapps gelooft in de kracht van mkb-ondernemers. Als ondernemer wil je in beweging blijven en innoveren, want dan blijf je relevant. Om dit waar te maken, wil je continu aan je onderneming werken.
Bij Business Lapps vertalen ondernemers plannen naar concrete acties. Geen lange overleggen, maar gewoon doen; uitvoeren, leren en doorgaan, samen met andere ondernemers. Deze basisingrediënten zorgen dat elke ondernemer succesvol wordt én blijft.
Vanuit een succesvolle aanpak Business Versneller een overkoepelend merk creëren dat aansluit bij de behoeften van mkb-ondernemers in uiteenlopende branches. Business Lapps moet een platform zijn waarin in de toekomst meerdere producten te integreren zijn.
Omdat Business Versneller als aanpak al bij een aanzienlijke groep ondernemers bekend was, wilden we Business Lapps dezelfde herkenbare waarden meegeven. De centrale gedachte hierbij is: “Werken aan je bedrijf en niet in je bedrijf”.
We ontwikkelden een brede communicatieparaplu vanuit een duidelijke overkoepelende propositie die aansluit bij de bestaande producten.
Business Lapps ook in de toekomst schaalbaar houden, vereist een modulaire aanpak nodig. Elk product is een afzonderlijke module, met bijbehorende doelgroep. Toch dragen alle producten wel bij aan het totaalbeeld van Business Lapps. Deze manier van werken maakt het mogelijk in de toekomst kosten- en tijdbesparend op te schalen met nieuwe producten.
Met een no-nonsense manier van communiceren en vooropgezette materialen is in alle kanalen, zowel offline als online, een eenduidig en sterk merkbeeld voor Business Lapps gecreëerd. Een merk dat herkenbaar is voor de doelgroep: mkb-ondernemers.
Een herkenbaar en snel groeiende onderneming die door de Rabobank en provinciale overheden als preferred supplier is omarmd. Binnen twee jaar is het aantal aanmeldingen voor de producten (Business Versneller en Opvolgingsversneller) verveelvoudigd. Daarnaast blijft een zeer hoog percentage van de ondernemers actief betrokken bij Business Lapps.